محمد می ره "مهد خانگی" مهنا می ره " مدرسه خانگی" من و پدرشون می ریم اداره ... یکی دو روزی به مدد کمیتههای اداری @ خونه هستیم . تجربه ی خوبیه برام با بچه ها ... دم ظهر که می رم دنبالشون ، وقتی با هم وارد خونه می شیم . از بویِ مطبوعِ ناهارِ تازه دم که داره روی گاز جا میفته . خودمم لذت میبرم چه برسه به اونا . کوچیک ن هیچی نمی گن ولی خودم حسِ خوبی دارم . خدا کنه شرایطی پیش بیاد تجربه ی این روزها (بخیر و خوبی) زیاد و زیادتر تکرار بشه برامون ............... شکوفه بهاري مامان و بابا ...
ما را در سایت شکوفه بهاري مامان و بابا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 8:39